Toimitalo

Lappenrannan Rauhanyhdistys RY:n toimitalo sijaitsee Lappeenrannan kaupungin Karhuvuoren kaupunginosassa Ruukinmäentie 2:ssa. Rakennuksen kokonaisala on 795 m2 ja kerrosala 599 m2 ja siihen mahtuu noin 320 henkilää. Rakennuksen pääsuunnittelijana on toiminut helsinkiläinen arkkitehtuuritoimisto Klemetti&Räty. Tontin pinta-ala on 5147 m2. Autopaikkoja on pihalla 50:lle autolle.
Lappeenrannan rauhanyhdistyksen uusi toimitalo valmistui syyskuussa 2006
Rakentaminen on tapahtunut kahden palkatun kirvesmiehen, projektinjohdon, ulkopuolisten urakoitsijoiden ja talkooväen voimin.Toimitalon pääasialliset käyttätilat ovat seurasali, kerhotilat, kahvio ja keittiö. Rakentaminen on aloitettu toukokuussa 2005 ja talo oli seurakäytössä ensimmäisen kerran 27.8.2006.

Julkinen liikenne

Keällä 2008 paikallinen bussilinja 4 lähtee Koulukadulta Karhuvuoreen sunnuntaisin esim. klo 17.40. Tarkempia aikataulutietoja löydät täältä.
Kesällä 2008 Karhuvuorenkadun ja Pellavakadun risteyksen pysäkiltä kulkee linja 4 sunnuntaisin tasatunnein aina klo 21 asti keskustaan päin. Tarkemmat linja-aikataulut löydät täältä. Linjakartan näet täältä kun valitset vasemmasta laidasta Bussilinjat.