Seuroja Internetissä

• Kesäseuraradio 107,1 MHz 24.6. – 27.7.2015 arkisin klo 12 ja 20
  • Internetin kautta kuuluvat seurat löytyvät koottuna osoitteesta www.rauhanyhdistys.fi
  • Seurat Helsingin rauhanyhdistykseltä kuunneltavissa suorana lähetyksenä Helsingin rauhanyhdistyksen internetsivujen kautta osoitteessa www.helsinginrauhanyhdistys.fi keskiviikkoisin klo 19.00, lauantaisin klo 18.00 ja sunnuntaisin klo 16.00 ja 18.00.
  • Vaasan Seudun rauhanyhdistyksellä pidettäviä seuroja voi kuunnella Internetin välityksellä osoitteessa www.vaasanseudunrauhanyhdistys.fi seuraohjelman mukaisesti yleensä keskiviikkoisin klo 19.00, lauantaisin klo 19.00 ja sunnuntaisin klo 17.00 ja n. 18.30.
  • Itä-Suomen rauhanyhdistysten seuralähetyksiä voit kuunnella netin kautta osoitteessa www.kuopionrauhanyhdistys.net/nettiradio.php. Lähetyksiä tulee Kuopion, Iisalmen ja Leppävirran rauhanyhdistyksiltä.
  • Lahden rauhanyhdistys lähettää seuroja netin kautta. Katso tarkemmat tiedot toimintakalenterista.
  • Tornion rauhanyhdistykseltä radioidaan säännöllisesti seurat sunnuntaisin klo 18.00 (Suomen aikaan) 31.8.2007 saakka ja klo 16 1.9.2007 alkaen. Seurat on kuultavissa myös Internetin välityksellä osoitteessa www.koti.net/seurat
  • Taalainmaan rauhanyhdistyksellä pidettävät seurat ovat kuunneltavissa suorana lähetyksenä Internetillä osoitteessa www.dalarnasfridsforening.se. Seurat ovat yleensä kaksikielisiä, ruotsin- ja/tai suomenkieliset. Seura-aika sunnuntaisin klo 16.00 (suomen aika klo 17.00), kesäisin klo 18.00 (Suomen aika klo 19.00).
  • Minneapolis Lestadian Lutheran Church lähettää sunnuntaisin seuroja klo 10.30 ja klo 18.30 paikallista aikaa (Suomen aika klo 18.30 su ja 02.30 su-ma välisenä yönä). Jokaisen kuukauden 4. sunnuntaina saarna saarnataan/tulkataan suomeksi. Saarnoja voi kuunnella myös arkistoituna.

Maakunnalliset kesäseurat ja opistoseurat

Talvipäivät